Ugrás a tartalomra

Játék előtti infó a csapatoknak - mc

Tájékoztató (3)

  • Jó reggelt kívánok! Jó napot kívánok! Jó estét kívánok! Sziasztok!
  • Tegeződhetünk? (ha idősek is vannak köztük)
  • Gyertek be nyugodtan. (Beengedem őket az ajtón) Ha szeretnétek elmenni mosdóba, akkor ott van mögötted. Hatvan percig bent lesztek. (Addig előkészülök)
  • Volt e már közületek valaki szabadulós játékban?
    • Igen mindenki:
      Válasz: Akkor ismeritek a játék lényegét, viszont pár dolgot elmondok, ami eltérhet a többi hasonló játéktól.
    • Csak ő és ő/senki:
      Válasz: Akkor elmondom a szabadulós játék lényegét. Ténylegesen be lesztek zárva és ki kell szabadulnotok, lakatokkal bezárt ajtók és ládák vannak odabent, amiket ki kell tudni nyitni. Újabb tárgyak lesznek a kezetekben, amikkel tudtok tovább haladni. Mindig keressetek valamilyen jelet, utalást, hogy mi lesz a következő lépés, a kódoknál sorrendre utaló jelet, utasítást. A lényeg, hogy ki tudjatok jönni magatoktól egy órán belül.
       

(Mindkét pont után itt folytat:)

  • Hatvan percetek lesz, monitoron látni fogjátok hány percetek van vissza. Kamerán én is látlak titeket.
  • Amit egy öt-hat éves gyerek nem bír el, azt nektek sem kell arrébb tolni, szóval a nagyobb bútorok maradjanak, viszont minden, ami kisebb azt kötelező megnézni, megforgatni, alánézni. Keressetek, kutassatok alaposan, nyúljatok be mindenhova. A falakon is lehetnek információk.
  • Nálunk semmilyen lexikális tudásra nincs szükség, magyar nyelv, történelem, földrajz nem lesznek benne (Áldozatnál ezeket nagyon fontos hangsúlyozni), logika kell, megfigyelőképesség, csapatmunka. Gondolkodjatok, ötleteljetek hangosan, ha elakadnátok, akkor tudtok kérdezni. Kaptok egy walkie-talkiet. Itt a bal oldalt (mutatni) kell ezt a piros gombot folyamatosan nyomva tartani, majd pedig elengeditek, ha várjátok a választ. Mindig csak az nyomja a gombot, aki éppen beszél. Érdemes legalább két másodpercig nyomva tartani, mielőtt elkezdtek beszélni, nehogy lemaradjon a mondat eleje.
  • Több helyiségből áll a pálya, lehet, hogy vissza kell mennetek a legelső szobába valamiért. Amit egyszer felhasználtok az később nem fog kelleni viszont lehet, hogy valami sehova nem kell. 
  • Ahol láttok ilyen szellemirtós matricát (rámutatunk) azt nem kell babrálnotok, elektronikai dolgok vannak mögöttük. 
  • Van bent papír és toll, fel tudtok írni dolgokat.
     
  • Elítélve és Áldozat:
    • A legelső szobában lévő széfet, csak a legvégén tudjátok kinyitni, ez egy hat vagy hét számjegyű kód lesz (pontosan megmondjuk szobától függően). Beírjátok a széfbe a kódot, megnyomjátok az entert és ami a széfben van, azzal fogtok tudni kiszabadulni. Ugyanott fogtok kijönni, ahol most bementek. Három rossz próbálkozás után letilt a széf úgy 4-5 percre, úgyhogy tényleg csak a legvégén használjátok, amikor tudjátok a megoldást.
    • Vannak számzáras lakatok, figyeljetek, hogy nagyon pontosan a jelzésre/csíkra állítsátok a kódokat, nehogy ezen csússzatok el időben. A számkódos lakatokat szét kell húzni, nem fognak szétpattanni.
       
  • Láthatatlan Fény:
    • A ti szobátokban nem lesznek számzáras lakatok, tárgyakat kell a megfelelő helyre odatenni, szimbólumokat összepárosítani. Ne hagyjátok magatokat elbizonytalanítani, de legyetek nagyon precízek, különben nem fognak kinyílni a dolgok. Ha a legvégén eszetekbe jut, hogy láthatatlan fény, az segíthet a kijutásban. Ugyanott fogtok kijönni, ahol most bementek. 
       
  • Van e kérdésetek? 
  • (Bekísérem őket a szobába.) Bal oldalt van a villany, kapcsoljátok fel. Nem kell okostelefon semmihez.