Mire várhatsz bezárva... szabadulószobáink történetei

 

Itt lenne szabadulószobáink részletes leírása...
- ha nem lettünk volna lusták megfogalmazni a szöveget,
- ha úgy gondolnánk, hogy akkor is bevállalnád (lennél olyan merész), hogy rád zárjuk az ajtót,
- ha azt gondolnánk, hogy még mindig meg kell győznünk
- és komolyra fordítva a szót, ha ezzel nem lőnénk le a poént és nem vennénk el tőled egy élményt.
De csak azért, hogy legyen némi fogalmad, melyik pályán mire számíthatsz, mégis álljon itt egy kis szösszenet mindegyikről:

0. Legújabb szabadulószobáinkat itt találod!

1. Szemfüles betörő - avagy Mit érezhet egy tolvaj munka közben? (Székesfehérvár)

Ez a pálya alkalmasabb kezdőknek, de érdekes a haladóknak is. Szeretnénk nagyobb sikerélményt adni azoknak, akik talán életükben először játszanak szabadulós játékot, de szeretnénk megadni a szabadulás, gondolkodás és izgalom élményét azoknak is akik többfelé játszottak hasonló játékot.

Képzeld magad egy betörő szerepébe, egy szépen berendezett kis lakásba. A feladat megszerezni a tulajdonos értékeit, pénzét. Te pedig:
- pontosan tudod, hogy miért jössz ide.
- pontosan tudod, hogy a senki nincs otthon.
- pontosan tudod, hogy nem is jönnek haza, mert egy szemfüles betörő jó előre leinformálódott és
- pontosan tudod, hogy a tulaj nyaral.
- pontosan tudod azt is, hogy hogyan jutsz be a lakásba.
De van egy kis baj ... azt nem tudod, hogyan fogsz onnan kijutni. A riasztó nem riaszt azonnal, van 60 perced megfejteni és végigvinni azt a kódrendszert, amellyel el tudsz menekülni - különben magyarázkodhatsz másoknak, hogy mit is keresel ott ?!

Időpontfoglalás a Szemfüles betörő pályára.

2. Dr. Alan Black szobája (Székesfehérvár)

Ez a pálya minden bizonnyal összetettebb és több benne a talány is. A szabadulás sokkal nehezebb, a csapatmunka pedig fontosabb, mint gondolnátok!

Képzeld magad egy magányos és kicsit meggyengült idegrendszerű feltaláló házába, akinek egyetlen célja, hogy feltalálja az időutazást. Dr. Black olyan sokat olvasott, hogy nem elégedett meg a jelenkorral, hanem ott akart lenni, amikor a piramisokat felépítették, kezet akart rázni Kopernikusszal sőt még az igazi vadnyugatra is el akart látogatni. A siker érdekében mindent megtett, mindent feláldozott. Egyetlen kérdést mégis hátrahagyott.... vajon feltalálta az időutazást és boldogan vándorol a múltban és a jövőben vagy megöregedve, magányosan távozott a világról?! A feladat tehát annyi, hogy a lakásában keresve, kutatva és gondolkozva megtaláld a választ és ezzel együtt a szabdulás kulcsát! Vagy talán félsz bemenni egy őrült feltaláló házába, akiről évek óta senki nem hallott semmit?

Időpontfoglalás a Dr. Alain Black pályára.

3. Elítélve (Balatonfüred)

Korábbi tapasztalataink szerint jól éreztétek magatokat "betörőként" a játékban. Ezért úgy gondoltuk, hogy ezt a pályánkat is arról az oldalról közelítjük meg, ahol azért az emberek kevés százaléka járt .... ami a való életben persze szerencse!

Ezúttal egy gyilkosság helyszínén találod magad. Szép sorban kerülnek elő a bizonyítékok, melyek persze mind-mind ellened szólnak! Erre már a rendőrség is rájött, megtalált és börtönbe zárt. Annyira hihetően próbálod meggyőzni őket, hogy Téged csak belekevertek a gyilkosságba, meg hogy valaki szándékosan úgy tervelt ki mindent, úgy hagyott nyomokat, hogy Te legyél a gyanúsított, hogy végül kapsz 60 percet... vagy bebizonyítod az ártatlanságodat és szabadulsz vagy hosszú-hosszú évekre rács mögé zárnak! A végső, mindent eldöntő kódhoz meg kell találnod az egyetlen bizonyítékot, amely örökre tisztázhatja a neved! Sok sikert ....

Időpontfoglalás az Elítélve - Balatonfüred pályára.

4. Kalóz kaland (Balatonfüred)

Ez a legnehezebb pályánk. Szerintünk is, szerintetek is és a statisztika szerint is. Jelenleg Balatonfüreden tudjátok bebizonyítani, hogy rajtatok viszont ez sem fog ki... A történet szerint egy kalózbanda újra fosztogatott. Egy lesifotós viszont rajtakapta őket és csinált ellenük olyan bizonyítékot ami hiteles, valós és könnyen megszabadíthatja a vizeket ettől a csapattól. Sajnos a fotós az életével fizetett a képekért, a kalózok pedig úgy összekeverték a valós képet a saját agyszüleményükkel, hogy mindenkit megtévesztettek. Tehát a feladat adott... találjátok meg kalózaink valóságát!

                      

Időpontfoglalás a Kalóz kaland pályára.

5. Áldozat (Balatonlelle)

A bűntényeknél minden esetben van elkövető, sokszor sajnos áldozat is. Az áldozatot több módon érheti sérelem, a mi esetünkben nyoma veszett. A rendőrség átkutatta egy gyanúsított lakását és arra a következtetésre jutott, hogy valóban ő rabolta el a fiatal lányt. De vajon hova tűntek? Hová tudott egy ember úgy elhurcolni egy másikat, hogy ez senkinek nem tűnt fel? Hogyhogy eddig nem kapott segítséget senkitől?
Gyere el hozzánk és fejtsd meg a titkot!

Időpontfoglalás a Kalóz kaland pályára.

5. Éjfél után (Balatonlelle)

Szabadulj Shívával! Shíva értékes, egyedi és az értéke felbecsülhetetlen. Ezért vannak akik az őrzésére esküdtek fel, mások pénzzé akarják tenni. Aztán ahogy lenni szokott, a védelmezők néha vérszemet kapnak .... mint Shíva esetében is. Akik őrzik, valójában el akarják lopatni egy tolvajjal, akinek a hajnali órákban kell érkeznie és még az éjszaka sötétjében távoznia. Kiszabadítani azonban nem olyan egyszerű. Gyorsnak és ügyesnek kell lenni, de ha már a kezedben van, segít a menekülésben. Legyetek gyorsabbak a tolvajnál! És, hogy mikor gyertek? Röviddel éjfél után...

Időpontfoglalás az Éjfél után pályára.

 

 

Google translate

Hungarian Croatian Czech English French German Italian Romanian Russian Slovak Slovenian Spanish