Gyorslinkek
Különleges ajánlataink
("45+15" extra kedvezmény)
Időpontfoglalás
Balatonlelle
  Időpontfoglalás
Siófok
Ajándékutalvány
(szülinap, karácsony...)
  Pályáinkról
(6 különböző játék)
Árak, kedvezmények
(fizetési információk)
  Bejelentkezés
(elfelejtett jelszó)
VR szemüveg
(játék, ismeretterjesztő)
  Hasznos infók
(GYIK, ÁSZF)
  

Regisztráció oka

Mivel többször felmerült, hogy miért van szükség regisztrációra, különféle adatok megadására, összefoglaljuk ezt nektek. Amennyire lehet, röviden:

Egy szabadulós játéknál a kereslet mennyiségben és időben is teljesen kiszámíthatatlan. Még az időjárástól is függ! Nincs értelme napokat a játék helyszínén töltenünk egy előre megadott nyitvatartási időben csak azért, hogy várjuk, mikor jön valaki játszani. Persze, lehetne, de akkor drágábban tudnánk adni a játékot... Ezért „kitaláltuk” az időpontfoglalási rendszert. A helyszíneken kiszámíthatóan csak akkor vagyunk elérhetőek, amikor van játék.

Az időpont előre foglalására egyrészt azért van szükség, mert nem szeretnénk, ha valaki játszani szeretne, felkeresi a megadott címet és senkit nem talál ott. Ha ez mégis megtörténik, (pl. séta közben látta meg a táblánkat vagy hirtelen ötlet volt a játék…) természetesen van lehetősége felhívni minket és ha megoldható, igyekszünk ebben az esetben is a lehető leghamarabb beengedni a csapatot vagy megbeszélünk egy későbbi időpontot. 
A másik dolog, ami miatt időpontot kell foglalni, hogy -mivel korlátozott mennyiségű pályánk van minden helyszínen- ne fordulhasson elő olyan eset, hogy több csapat szeretne pontosan ugyanabban az időben játszani ugyanazon a pályán. 

Az eddig leírtak szükséges háttérinformációk voltak a következőkhöz:

Szeretnénk elkerülni, hogy egy lefoglalt időpontra valaki nem jön el és nem is jelzi ezt nekünk. Így esetleg egy másik csapat sem tud játszani, pedig nekik is pont az lett volna a megfelelő. Rengeteg időpont van, de ilyen mégis előfordul és az egyik csapatnak bizony halasztania kell akár hetekkel.
Tehát az említett dolgok (játékosok érdekei, játékmester felesleges jelenlétének elkerülése) miatt kérjük a játék díjának előre utalását. Ebben az esetben viszont (nem mi találtuk ki) számla -nem nyugta- kiállítási kötelezettségünk van a beérkezett összegről. Ezt pedig csak akkor tudjuk teljesíteni, ha birtokában vagyunk a szükséges adatoknak.

Természetesen a beírt adatokat mi nem ellenőrizzük le, így oda bármiket be lehet írni, ha azok alapján kiállítható egy számla. Ha ezek szerintünk mégsem megfelelőek vagy furcsák, rákérdezünk a megadott telefonszámon (ami, ugye, nem kötelező, de gyorsabb) vagy e-mailen. 
Ha valós adatokkal van kitöltve a foglalási űrlap, abban az esetben is van lehetőség bármikor törölni/töröltetni a felhasználói fiókot.
 
Hogy egy szó essen a telefonszám megadása mellett is… elsőként nem titok, hogy sokkal gyorsabb, egyszerűbb kommunikációs csatorna, mint egy e-mail. De olyan is többször előfordult, hogy a csapatok bizony ott felejtettek valami személyes tárgyat a játék területén. Ezt mi nagyon hamar észrevesszük és ha adott a lehetőség, telefonálunk. Ha a szomszédban lakik az ember, persze egy pillanat és visszaugrik érte. Na de ha messziről jött… 
És persze az is előfordulhat, hogy nálunk keletkezik valami probléma (áramszünet, földrengés, árvíz...) még a játék előtt. Ilyenkor telefonon gyorsabban tudjuk értesíteni erről az érkező csapatot.

És ami nem tartozik a számlázási információk közé és mégis kötelező a regisztrációkor: Felhasználói név
Ezt azért kérjük, hogy egy esetleges későbbi foglalást már egyszerűbben, az adatok újbóli megadása nélkül lehessen elvégezni és hogy meg tudják nézni a csapatok (vagy mi), hogy melyik pályánkon játszottak már, nehogy ugyanazt válasszák a következő alkalommal.